Kendi Zamanımızda Yaşamak
Hayatta herkesin bir zamanı var. Kimisi erken başlar, kimisi geç fark eder. Kimisi bir dönüm noktasında değişir, kimisi sessizce olgunlaşır. Ama bir şekilde herkes, kendi zamanında açar. Bazen başkalarının hızına bakıp kendimizi geri kalmış hissederiz.Birileri evlenir, birileri kariyerinde yükselir, bir başkası uzun zamandır istediği hayali gerçekleştirir. O an içimizden “Ben neden hâlâ yerimdeyim?” diye geçirebiliriz. Ama belki de o “yerinde olma hâli” bile, kendi zamanımızın bir parçasıdır. Her insanın hayatı, farklı bir ritimle ilerler.Kimimizin zamanı beklemeyi öğretir, kimimizin zamanı cesaretle başlamayı…Ve bazen en büyük adım, sadece bir nefes alıp kendi tempomuzu fark etmektir. Belki de önemli olan, bir yerlere yetişmek değil;kendi iç saatimizi dinleyip kendi zamanımızda yaşamayı öğrenmektir.