Kendi Hikâyeni Yazmak Mümkün mü?
Bunlar sadece bir günlük satırı gibi belki, ama her biri kendi hikâyemi yazmaya dair bir parça…
Podcastlerde duyduğum o cümle aklıma takılmıştı: “Kendi hikâyeni yazmak mümkün mü?”
Gerçekten mümkün mü, bilmiyorum. Ama beyaz bir sayfaya cesaretle yeni bir paragraf açmak — işte orada hayat başlıyor gibi hissediyorum.
Bazı yolların sonunu bilmiyorum.
Nereye vardığını, kimleri getireceğini, kimleri geride bırakacağını da…
Ama içimde bir his var: “Yürümeye değer.” Çünkü bu yolu ben seçtim.
Belki geçmişte yazamadığım sayfalar kaldı, belki de bazılarını fazla karaladım.
Ama şimdi anın içinde, bugünde yaşamayı öğreniyorum.
Artık “ne düşünür başkaları” demek yerine “ben bu yolda kim oluyorum” diye sormayı seçiyorum.
Bazen yolun nereye vardığı önemli değildir;önemli olan, yürüdüğün yolun senin yolu olmasıdır.
Sen bugün kendi yolundan gitmeye cesaret ettin mi?
Yorumlar
Yorum Gönder