Küçük şeylerle mutlu olmak ; Yağmur, kahve ve kitap üçlüsü
yağmurlu ve sakin bir günden merhaba🌧️
Bazı günler büyük planlara, kalabalık mekanlara ya da bitmek bilmeyen aktif aktivitelere ihtiyaç duymayız. Aksine ruhumuz sağ sakinlik ve huzur arar. Büyük benim için tam olarak böyle bir gün.
Sadece yağmur sesini dinlemek… Böyle günlerde yapılacak en güzel şey, zamanı oldukça yavaşlatmak. Acele etmeden, tadını çıkara çıkara demle sıcak bir kahveyle hazırlamak; o kahvenin tadını odada yayılarak uzun zamandır kapı açmayı beklediğimiz bir kitabın sayfasında kaybolmak…
Aslında mutlu olmak için ne kadar şeye ihtiyacımız olduğunu, böyle sakin günlerde daha iyi anlıyoruz. Bir fincan kahve, iyi bir kitap ve pencere dışarı bakan o huzurlu böyle değil…
Peki sizin yağmurlu gün rutinniz ne?
Yorumlar
Yorum Gönder