Her Kitap Yeni Bir "Ben"

Okuduğumuz her kitap, zihnimize bırakılan küçük bir tohum gibi. Sayfaları çevirdikçe fark etmeden büyüyoruz, hayata bakışımız değişiyor, empati yeteneğimiz güçleniyor. Bazen zor bir günün ardından sığındığımız bir hikaye, bazen de kendimize iyi bakmamızı hatırlatan bir kişisel gelişim yolculuğu... Hepsi bizi biz yapan taşları yerine oturtuyor.

Tıpkı geçen yazımda bahsettiğim gibi; gecenin o sessizliğinde mavi ekranları bir kenara bırakıp loş bir ışıkta kitabımıza sarıldığımızda, aslında sadece bir hikaye okumuyoruz. Kendimize, ruhumuza ve içsel huzurumuza zaman ayırıyoruz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yalnızlığı yeniden tanımak

Beni Ben Yapan Sessizlikler

"Aşkını değil, aşkı gözet. Bir insanın hayatının en güzel anı, başka bir insana hayatının en güzel anını yaşatmak olabilir:"