Plansız yattım
Bazen yatmak tembellik gibi anlatılıyor.
Sanki hep bir şey yapmalıymışız,
sanki durmak suçmuş gibi.
Ama bugün öyle hissetmedim.
Alarmı susturmadım, kendimi de susturmadım.
Yatmak geldi. Kalkmadım.
Belki bu bir alışkanlık oluyor.
Belki de sadece bedenim konuşuyor.
İkisini ayırt etmek her zaman mümkün değil zaten.
Yorulmadığım hâlde dinlenmek istedim.
Bu bana bir şey düşündürdü:
Dinlenmek her zaman yorgunluktan sonra gelmiyor.
Bazen hiçbir şey yapmamak,
aslında bir şey yapmaktır.
Kendine alan açmak gibi.
Miskinlik mi bu, ihtiyaç mı bilmiyorum.
Ama bugün kendime kızmadım.
Belki de en büyük fark buydu.
Belki de en büyük fark buydu
Yorumlar
Yorum Gönder