Mutluluk kendimle kaldiğim anlar

Merhaba 💛

Uzun bir süre mutluluğu hep bir şeylerin değişmesine bağladım.

Hayatın düzelmesi, insanların değişmesi, her şeyin yoluna girmesi…

Ama zamanla şunu fark ettim: mutluluk bazen dışarıda değil, içeride başlıyor.


Kendimle kalmayı eskiden pek sevmezdim.

Sessizlik gelince düşünceler çoğalır, insan kendisiyle yüzleşmek zorunda kalır ya…

Ama şimdi anlıyorum ki kaçtığım şey yalnızlık değilmiş, düzensizlikmiş.


Hayatım dağınık olduğunda içim de dağınık oluyordu.

Ev karışıkken, gün plansızken, işler yarımken…

Kendimle kalmak zor geliyordu çünkü içimde de bir karmaşa vardı.


Sonra yavaş yavaş düzen kurmaya başladım.

Ajanda tuttum, küçük rutinler edindim, evimi sadeleştirdim.

Büyük değişiklikler değil; küçük ama sürdürülebilir adımlar attım.

Artık yalnız kaldığımda kaçmak istemiyorum.

Bir kahve alıp oturabiliyorum, düşüncelerimi dinleyebiliyorum.

Çünkü hayatımın ipleri biraz olsun elimde. 

😍Belki de mutluluk;

kendinle kalabildiğin,

hayatını az da olsa düzene sokabildiğin

ve kendine yabancı hissetmediğin anlarda gizlidir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yalnızlığı yeniden tanımak

Beni Ben Yapan Sessizlikler

"Aşkını değil, aşkı gözet. Bir insanın hayatının en güzel anı, başka bir insana hayatının en güzel anını yaşatmak olabilir:"