Kelimesiz günler
Son zamanlarda içimden yazmak geliyordu, ama bir türlü kelimelerle buluşamadım. Grip oldum, uykusuzluk eklenince iyice dağılmış hissettim. Sanki zihnimde düşünceler dolanıyor ama hiçbirine elim uzanmıyor gibiydi.
Her gün bir şeyler yazmak istedim. Ama konu bulamadım. Aslında konu vardı da… belki de ben hazır değildim.
Bugünse sadece içimden geçenleri olduğu gibi yazmak istedim. Çünkü bazen ne büyük bir hikâye olur insanın elinde, ne de bir plan… Sadece bir hâl vardır anlatılmak isteyen.
Ve bu da o hâllerden biri.
Yorumlar
Yorum Gönder