“Kelimelerle Dostluğa İlk Adım

Merhaba,

Ben Kimim ve Neden Yazıyorum?

Uzun zamandır içimde taşıdığım bir şey vardı:

Okuduğum kitapların, izlediğim filmlerin, bazen bir cümle ya da sahnenin bende bıraktığı izleri paylaşma isteği. Çünkü bazı hikâyeler sadece okuyanın içinde kalmamalı. Bazı düşünceler, konuşuldukça güzelleşir.

Ben okumayı, izlemeyi, bazen sadece düşünmeyi seven biriyim. Elimden geldiğince okuduklarımı, izlediklerimi ve öğrendiklerimi yazıya dökmek istiyorum. Burada belirli bir hedef kitleye hitap etmeye çalışmadan, sadece içimden geldiği gibi paylaşacağım.

Blogumda ağırlıklı olarak kitap yorumları ve yazarlar üzerine yazılar olacak. Ama zaman zaman izlediğim filmlerden, dikkatimi çeken konulardan ve faydalı bilgilerden de bahsedeceğim. Yazılarım yer yer sohbet havasında, yer yer kısa ama öz olacak. Amacım: içten, nitelikli ve gerçek bir dil yakalamak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yalnızlığı yeniden tanımak

Beni Ben Yapan Sessizlikler

"Aşkını değil, aşkı gözet. Bir insanın hayatının en güzel anı, başka bir insana hayatının en güzel anını yaşatmak olabilir:"