Güneşin altında yeni umutlar

Bahar geldiğinde,

Sanki içimde bir şeyler uyanıyor.

Bir çiçek kokuları, baharın hafif rüzgar esintisi, camdan gelen kuşların cıvıltıları, denizin ve suyun kokusu, yüze vuran bir güneş… Kum gibi berrak ve naif.

Hepsi bana yeniden başlıyor, bir o kadar tazelenmiş bir umut gibi, aynı yeni açılan bir çiçek gibi…

Ve o anlarda fark ediyorum ki, hayatın küçük detaylarında saklı güzellikler var.Bir fincan kahvenin buharında, eski bir defterin sayfalarında, ya da sadece sessizce oturup doğayı izlerken…

Her biri bana “buradayım, yaşıyorum” hissini uyandırıyor.Çünkü biliyorum ki, her kışın ardından bir bahar gelir.

Ve her bahar, yeni başlangıçların habercisidir.

bir yazı anlamak

zordur ve anlamlıdır

bana kalırsa 

en saygın işidir bir kişinin

çünkü güneş ve kalın mavi

insana hiçbir şey hatırlatmaz

öyle ki toparlar hayatın kalbini

ve o zaman

çökelir yaz

tutarak kendi kalbini

umutlar sarıya bırakır kendini

gül uzar karanfil kokar

o zaman sorarım

şimdi mi

Turgut Uyar

  1. #GüneşinAltındaYeniUmutlar
  2. #BaharınTazeliği
  3. #YazıPaylaşımı
  4. #YeniBaşlangıçlar
  5. #Umutlaİleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yalnızlığı yeniden tanımak

Beni Ben Yapan Sessizlikler

"Aşkını değil, aşkı gözet. Bir insanın hayatının en güzel anı, başka bir insana hayatının en güzel anını yaşatmak olabilir:"