Güneşin altında yeni umutlar
Bahar geldiğinde,
Sanki içimde bir şeyler uyanıyor.
Bir çiçek kokuları, baharın hafif rüzgar esintisi, camdan gelen kuşların cıvıltıları, denizin ve suyun kokusu, yüze vuran bir güneş… Kum gibi berrak ve naif.
Hepsi bana yeniden başlıyor, bir o kadar tazelenmiş bir umut gibi, aynı yeni açılan bir çiçek gibi…
Ve o anlarda fark ediyorum ki, hayatın küçük detaylarında saklı güzellikler var.Bir fincan kahvenin buharında, eski bir defterin sayfalarında, ya da sadece sessizce oturup doğayı izlerken…
Her biri bana “buradayım, yaşıyorum” hissini uyandırıyor.Çünkü biliyorum ki, her kışın ardından bir bahar gelir.
Ve her bahar, yeni başlangıçların habercisidir.
bir yazı anlamak
zordur ve anlamlıdır
bana kalırsa
en saygın işidir bir kişinin
çünkü güneş ve kalın mavi
insana hiçbir şey hatırlatmaz
öyle ki toparlar hayatın kalbini
ve o zaman
çökelir yaz
tutarak kendi kalbini
umutlar sarıya bırakır kendini
gül uzar karanfil kokar
o zaman sorarım
şimdi mi
Turgut Uyar
- #GüneşinAltındaYeniUmutlar
- #BaharınTazeliği
- #YazıPaylaşımı
- #YeniBaşlangıçlar
- #Umutlaİleri
Yorumlar
Yorum Gönder